„Het is waanzin om keer op keer hetzelfde te doen en verschillende resultaten te verwachten.“
Albert Einstein
Klantgericht ondernemen
EXCLUSIEF TRAININGSPROGRAMMA
VOOR DE AMBITIEUZE BEAUTYPROFESSIONAL
Jouw klanten komen graag, maar kopen ze wel bij jou? Je hebt een volle agenda en toch ben je niet helemaal tevreden met wat aan het eind van de maand overblijft? Dan nodig ik je uit om verder te lezen.
Leuk dat je verder leest!
Zijn dit herkenbare uitdagingen voor jou?
- Klanten zijn nu beter geïnformeerd dan ooit dankzij Social Media en hebben meer keuze en kennis tot hun beschikking
- Cosmetica aanbod is groot, zowel in warenhuizen, parfumerieën als online
- Je stoot op bezwaren bij klanten (zoals bijv. “Ik heb alles al”, “Ik koop alles online”, “Ik gebruik al jaren hetzelfde, bevalt prima”, of “Te duur”) en je vindt het steeds vaker lastig hiermee om te gaan
- Sommige gesprekken met klanten stellen je voor een uitdaging en je wilt hier sterker mee omgaan
Bottomline is, dit wil jij:
- Loyale klanten die zich door jou laten adviseren en hun producten bij jou kopen
- Minder uren werken en wel meer verdienen
Je kalender is vol en je hebt het druk! De enige manier om meer te verdienen is per fijne klant je omzet te verhogen.
Als je niks veranderd blijft alles hetzelfde.
In dit trainingsprogramma ga jij leren:
- ondernemen en communiceren met jouw hart bij jouw klant
- luisteren om te begrijpen en hierdoor oprecht te kunnen helpen
- jouw advies de oplossing te laten zijn die jouw klant zoekt
- gul te zijn, wetend dat de wet van wederkerigheid in werking gaat
- van jouw lievelingsklanten fans te maken en hiermee ambassadeurs voor jouw bedrijf
- een community te bouwen, waar jouw klanten bij willen horen
Kortom, klantgericht te ondernemen.
Je zal hier enorm veel (nieuwe) energie van krijgen en er veel plezier aan gaan beleven. Zowel persoonlijk als op zakelijk vlak.
Na dit trainingsprogramma kan jij:
- ontspannen, met plezier en zelfvertrouwen adviseren en verkopen zodat jij je omzet kan verhogen
- met kalmte en vertrouwen de prijzen vragen die jij verdient
- regelmatig de verwachtingen van jouw klanten overtreffen en echte fans van jouw klanten maken
- de “taal” van jouw klanten spreken
Waardoor je…
Meer kopende klanten aan je kan binden
En het leukste is, je leert en werkt samen met collega’s die dagelijks hetzelfde meemaken. Je leert ook veel van elkaar.
En het leukste is, je leert en werkt samen met collega’s die dagelijks hetzelfde meemaken. Je leert ook veel van elkaar.
Dus wat let je!
Schrijf je in en:
- Transformeer Kennis naar Actie
- Verkoop Effectief en Natuurlijk
- Leer de taal van jouw klanten spreken
- Bouw een Loyalere Klantenkring
Klantgericht ondernemen
Duur: 3 Maanden
Investering: € 2.500, – (excl. 21% BTW)
Betaalbaar in maandelijkse termijnen
Duur: 3 Maanden
Investering: € 2.500, – (excl. 21% BTW)
Betaalbaar in maandelijkse termijnen
Inclusief
- 1 hele dag Live op locatie en 2 dagdelen online training
- 3 x Persoonlijke Consulting gesprekken gedurende de gehele trainingsperiode om je op de werkplek te ondersteunen.
- Een DISC Persoonlijkheidsanalyse
- 1 x per maand met de groep een Online Q&A
- Werkboek en praktijkopdrachten
- Maximaal 12 deelnemers per groep
Start Groep 1: Juni/Juli – September – Oktober 2024
Start Groep 2: August – Oktober – November 2024
Start Groep 2: August – Oktober – November 2024
Locatie: Brabant (omgeving Eindhoven). Precieze locatie nog nader te bepalen.
Meld je aan voor een kennismakingsgesprek:
Geef je onderneming een (communicatie) boost en breng je kennis meteen in de praktijk. Dit trainingsprogramma is de sleutel tot nog meer succes voor jou!
Heb je hier al zin in omdat je weet dat het je veel gaat brengen of heb je vragen, neem dan contact met mij op:
info@avantageconsulting.nl • +31 6 156 847 75
info@avantageconsulting.nl • +31 6 156 847 75
Hartelijke groeten,
Nancy